Sider

onsdag den 1. februar 2017

Fastelavn er mit navn...

Da jeg har termin om godt 1 mdr, som falder sammen med fastelavn, har jeg været igang med at tænke fastelavnskostume allerede. Han skal jo ikke snydes bare fordi der kommer en lille ny.

Jeg er kommet frem til at han skal være Robin Hood, så fik tegnet et hurtigt mønster på en bluse og et par bukser. Da der skal være takker i bunden af blusen, lavede jeg den godt lang så der var noget at klippe af.

Da jeg endelig fik den prøvet på ham, var det nærmere en hel kjole jeg havde fået lavet. Men han synes det var hyggeligt, for så skulle der jo danses rundt i den "fine" nye kjole ;-)


Til gengæld passede bukserne super fint. Har tegnet et par sweat bukser af da jeg gerne vil have syet et par til ham. Tog lidt vidde hist og pist og satsede på at de nu ikke blev for stramme til et par leggings. og de passer nu meget godt. Måske ikke de bukser/leggings der sidder pænest, men til dette brug synes jeg det er helt fint :-) Man ser alligevel ikke numsen, da blusen går nedover

Ingen kommentarer:

Send en kommentar