Sider

onsdag den 30. april 2014

Kreative gaver

Til min fødseslsdag fik jeg en del kreative gaver :-) Ved ikke helt om det er fordi folk syne sjeg laver for lidt :-)


Jeg har allerede været lidt igang med nogle af tingene, og glæder mig til at få brugt det hele.

Juletræstæppet er dog lidt på venteliste pt, da jeg har en del ting jeg gerne vil have lavet til vores lille babydreng, og har en del barselsgaver der skal laves :-)

Har været igang med at lave noget af legetøjet, hvor jeg fik afprøvet en af omgangstællerne. Hvor er det bare super smart, og kan klart anbefale den til andre. Det er 10 gange lettere end at notere på papir eller hvad man nu har gjort, og så er den lige hvor man har brug for den. Har dog overvejet om man kunne lave en eller anden løsning så den kan sættes på håndledet i stedet, men det bliver ikke lige nu.

Har fået noget rigtig lækkert garn fra drops, som jeg har besluttet der skal hækles noget tøj i til bettemanden. SKal bare lige finde det helt rigtige :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar